Dwustopniowy kurs marketingu internetowego dla osób związanych z książkami
Wykorzystaj pełen potencjał systemów reklamowych dla efektownej monetyzacji swojej twórczości!
Skuteczny marketing dla branży wydawniczej
Naucz się jak to robić z głową!
meta ads
Poznaj kompleksowe rozwiązania dla reklam Facebook i Instagram. Zrozum działanie danych analitycznych i jak wykorzystać je w skutecznej strategii. Dobierz kluczowe targetowanie, twórz grupy niestandardowych odbiorców i optymalizuj kampanie.
Google Ads i seo
Dowiedz się jak łączyć działania z zakresu optymalizacji treści pod silniki wyszukiwania z szerokimi kampaniami promocyjnymi. Naucz się tworzyć reklamę Display, Discovery, Search, a także odpowiedz sobie na pytanie: „Jak pojawić się w reklamach YouTube?”.
Tik Tok Ads i influencer marketing
Poznaj TikTok Business Center i wykorzystaj pełny potencjał viralowego marketingu. Naucz się dobierać influencerów do współprac tak, aby zyskać jak najwięcej i naucz się oceniać ich działania.
e-commerce marketing
Dowiedz się, jak realizować kampanie reklamowe w różnych kanałach sprzedażowych tj.; Allegro ADS, Amazon ADS itp. Łącz kampanie z platform społecznościowych, swojej witryny i marketplace w skuteczną wspólną strategię i naucz się określać modele atrybucji ostatecznej sprzedaży.

Czy chcesz zwiększyć sprzedaż swoich książek, dotrzeć do nowych czytelników i skutecznie zarządzać kampaniami reklamowymi – nawet przy ograniczonym budżecie?
Nasz dwustopniowy kurs Digital Marketingu dla branży wydawniczej pozwoli Ci krok po kroku nauczyć się nowoczesnych metod promocji i strategii sprzedaży książek.
Niezależnie od tego, czy jesteś autorem, samowydawcą, małym wydawnictwem czy twórcą z bookmediów, po ukończeniu kursu będziesz w stanie samodzielnie prowadzić skuteczne kampanie reklamowe i skalować swoją sprzedaż online.
Szkolenie i stopnia
To szkolenie jest idealnym rozwiązaniem dla autorów, samowydawców, małych wydawnictw oraz twórców z bookmediów, którzy chcą zdobyć solidne podstawy w zakresie digital marketingu i skutecznie promować swoje książki online. Podczas szkolenia uczestnicy nauczą się, jak zarządzać kampaniami reklamowymi na Meta Ads i Google Ads, jak optymalizować swoje strony pod kątem SEO oraz jak wykorzystać narzędzia automatyzacji marketingu do efektywnego zarządzania swoimi kampaniami. Dowiedzą się również, jak wykorzystywać custom audiences oraz jak prowadzić marketing, nawet przy ograniczonych budżetach. Szkolenie dostarczy niezbędnej wiedzy do samodzielnego prowadzenia skutecznych działań marketingowych, zwiększając widoczność i sprzedaż książek, a także rozwijając obecność w internecie.
NAJBLIŻSZY TERMIN: 2 marca 2025 godzina 10.00
Szkolenie II stopnia
To zaawansowane szkolenie skierowane jest do osób, które już opanowały podstawy digital marketingu i chcą wprowadzić swoje działania na wyższy poziom. W trakcie szkolenia uczestnicy zdobędą wiedzę z zakresu TikTok Ads, który stał się jednym z najskuteczniejszych narzędzi do promocji książek i twórczości wideo. Poznają również skuteczne techniki influencer marketingu – jak budować relacje z influencerami i osiągać realne rezultaty, a także jak wykorzystać e-commerce marketing do sprzedaży książek na platformach internetowych. Kurs obejmuje także performance marketing, czyli optymalizację kampanii reklamowych pod kątem mierzenia wyników i efektywności. Uczestnicy nauczą się, jak skutecznie wdrażać i skalować strategie marketingowe, by osiągnąć jak najlepsze wyniki, niezależnie od wielkości budżetu.
NAJBLIŻSZY TERMIN: 16 marca 2025 godzina 13.00
Dlaczego warto?
Szkolenia I i II stopnia to kompleksowy sposób na rozwój Twoich umiejętności w zakresie digital marketingu w branży wydawniczej.
Kurs I stopnia zapewni Ci solidne podstawy i praktyczne umiejętności niezbędne do samodzielnego zarządzania kampaniami online, promowania książek i optymalizowania wyników reklamowych. Po jego ukończeniu, będziesz w stanie skutecznie wykorzystać narzędzia takie jak Meta Ads, Google Ads, SEO i marketing automation, nawet przy małym budżecie.
Szkolenie II stopnia natomiast pozwala na dalszy rozwój i opanowanie zaawansowanych technik, takich jak TikTok Ads, influencer marketing, e-commerce marketing oraz performance marketing, które pomogą Ci wyróżnić się na tle konkurencji i w pełni wykorzystać potencjał cyfrowego świata.